PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY
PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY
PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY
WARSZTAT INTEGRACYJNO – KOMUNIKACYJNY
Cele szkolenia:
- Poznanie sposobów na skuteczną autoprezentację
- Nabycie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej istotnych dla efektywnego funkcjonowania zespołu
- Poznanie podstawowych zasad przygotowania profesjonalnego spotu reklamowego
- Poznanie podstaw funkcjonowania efektywnego i zintegrowanego zespołu.
- Zrozumienie naturalnych procesów związanych z udziałem lub tworzeniem się zespołu.
- Wzrost motywacji związanej z uczestnictwem w zespole i działaniach zadaniowych.
- Zdecydowana poprawa współdziałania, elastyczna i otwarta komunikacja.
- Budowanie więzi ze współpracownikami oparte o szczere i mocne podstawy.
- Integracja grupy poprzez zabawę
Program szkolenia
- Co to jest własny wizerunek? (2 jedn. dydakt.)
– Rola wizerunku (wprowadzenie)
– Podstawowe zasady skutecznej autoprezentacji
– Znaczenie komunikacji niewerbalnej (mowa stroju) dla zwiększenia siły oddziaływania prezentacji
- Zasady przygotowania wystąpień przed kamerą (2 jedn. dydakt.)
– Jak zrobić dobry spot reklamowy?
- Plan filmowy:
Przygotowanie i realizacja filmu „Reklama mojej firmy” (4 jedn. dydakt.)
– na czym polega plan filmowy (przygotowania studia i realizatorów nagrania)
– ustalenie zasad realizacji filmu i współpracy z reżyserem, podział na zespoły
– casting – wybór aktorów pierwszo- i drugoplanowych
– realizacja filmów reklamowych w zespołach
- Podstawowe zasady funkcjonowania zespołu
(wykład połączony z warsztatem. 4-6 jedn. dydakt.)
– Czym jest zespół?
– Cechy efektywnego zespołu
– Grupa a zespół
– Zasady funkcjonowania zespołu
– Komunikacja i zasady współdziałania w zespole
- Prezentacja filmów, konkurs na najlepszy film, wybór najlepszego (lub najbardziej zabawnego) aktora.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy szkolenia otrzymają płyty z nagraniem przebiegu realizacji filmu oraz przygotowanymi filmami reklamowymi.
Polityka prywatności