PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY

PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY


PLAN FILMOWY – REKLAMA MOJEJ FIRMY

WARSZTAT INTEGRACYJNO – KOMUNIKACYJNY

Cele szkolenia:

  • Poznanie sposobów na skuteczną autoprezentację
  • Nabycie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej istotnych dla efektywnego funkcjonowania zespołu
  • Poznanie podstawowych zasad przygotowania profesjonalnego spotu reklamowego
  • Poznanie podstaw funkcjonowania efektywnego i zintegrowanego zespołu.
  • Zrozumienie naturalnych procesów związanych z udziałem lub tworzeniem się zespołu.
  • Wzrost motywacji związanej z uczestnictwem w zespole i działaniach zadaniowych.
  • Zdecydowana poprawa współdziałania, elastyczna i otwarta komunikacja.
  • Budowanie więzi ze współpracownikami oparte o szczere i mocne podstawy.
  • Integracja grupy poprzez zabawę

Program szkolenia

  1. Co to jest własny wizerunek? (2 jedn. dydakt.)
    – Rola wizerunku (wprowadzenie)
    – Podstawowe zasady skutecznej autoprezentacji
    – Znaczenie komunikacji niewerbalnej (mowa stroju) dla zwiększenia siły oddziaływania prezentacji
  2. Zasady przygotowania wystąpień przed kamerą (2 jedn. dydakt.)
    – Jak zrobić dobry spot reklamowy?
  3. Plan filmowy:
    Przygotowanie i realizacja filmu „Reklama mojej firmy” (4 jedn. dydakt.)

    – na czym polega plan filmowy (przygotowania studia i realizatorów nagrania)
    – ustalenie zasad realizacji filmu i współpracy z reżyserem, podział na zespoły
    – casting – wybór aktorów pierwszo- i drugoplanowych
    – realizacja filmów reklamowych w zespołach
  4. Podstawowe zasady funkcjonowania zespołu
    (wykład połączony z warsztatem. 4-6 jedn. dydakt.)

    – Czym jest zespół?
    – Cechy efektywnego zespołu
    – Grupa a zespół
    – Zasady funkcjonowania zespołu
    – Komunikacja i zasady współdziałania w zespole
  5. Prezentacja filmów, konkurs na najlepszy film, wybór najlepszego (lub najbardziej zabawnego) aktora.
    Po ukończeniu szkolenia uczestnicy szkolenia otrzymają płyty z nagraniem przebiegu realizacji filmu oraz przygotowanymi filmami reklamowymi.