Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji szkoleń, zwanych „miękkimi” , koncentrujemy się przede wszystkim na rozwijaniu umiejętności personalnych oraz pogłębianiu wiedzy, decydujących o trafności decyzji i skuteczności działań, niezależnie od zajmowanego stanowiska i rodzaju wykonywanej pracy.
W naszej ofercie proponujemy poznanie technik nieinwazyjnej analizy osobowości Umiejętność stosowania technik NAO podnosi efektywność negocjacji, poszerza zakres rozumienia komunikatów werbalnych i niewerbalnych. Wpływa korzystnie na zdolność tworzenia dobrych relacji interpersonalnych w miejscu pracy, i w sytuacjach prywatnych.
Szkolenia prowadzimy metodą warsztatową, w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych form dydaktycznych. Treści realizujemy poprzez:
Potencjał naszej kadry w zakresie wiedzy, doświadczenia trenerskiego, oraz trafności doboru technik i problematyki adekwatnie do potrzeb uczestników szkolenia , gwarantuje wysoką skuteczność realizowanych przez nas warsztatów. Potrafimy skutecznie motywować.
PROWADZIMY SZKOLENIA DLA:
Kadry średniego szczebla
Urzędów
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
Analiza potrzeb szkoleniowych to podstawa do projektowania programów doradczych i szkoleniowych. Dostarcza informacji, które pozwalają skonstruować wspólnie z Państwem efektywny program szkoleniowy zawierający treści i formy szkoleniowe dostosowane do aktualnych potrzeb oraz uwzględniające obecny poziom wiedzy, doświadczenia i zainteresowań uczestników.
Badanie potrzeb szkoleniowych służy:
Opierając się m.in. na obserwacji, wywiadach bezpośrednich z pracownikami i ich przełożonymi określamy listę umiejętności w zakresie kompetencji wymaganych, pozwalających na prawidłowe wykonanie zadań na stanowiskach pracy poszczególnych działów . Wychwytujemy przyczyny trudności w zakresie realizacji zadań, wyznaczania celów, czy rozwiązywania problemów.
Rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych służy również obserwacja uczestników w trakcie szkolenia.
Podczas szkolenia trener wychwytuje informacje dotyczące potrzeb szkoleniowych, które w rozmowach przygotowawczych nie zostały wyłonione. Precyzuje „diagnozę” kompetencji zespołu i ewentualnych trudności.