Cele szkolenia:
Program szkolenia
Dzień I (8 jednostek dydaktycznych)
– Czym jest dla mnie sprzedaż? (dyskusja sterowana)
– Moje słabe i mocne strony (ćwiczenie indywidualne, analiza)
– Profesjonalizm w stosowaniu standardów komunikacyjnych a sukces w sprzedaży
– Wygląd, wypowiedź, pismo jako źródło informacji człowieku (wprowadzenie w zagadnienie technik NAO)
– Trójpodział przestrzeni
– Podział przestrzeni i odniesienia interpretacyjne według Pulver`a
– Analiza wyglądu i zachowań z perspektywy symboliki przestrzeni – ćwiczenia
– Ukryte wymiary – kolory „jawne” i „tajne”
– Wybór koloru ubioru jako wyraz dążeń, preferencji i ukrytych pragnień
– Analiza wyglądu z perspektywy symboliki barw – ćwiczenia
Dzień II ( 8 jednostek dydaktycznych)
– dlaczego nosimy stroje: obszerne, blisko ciała, zwiewne, ciężkie i inne
– buty – symboliczne odniesienie do podstaw
– ozdoby – interpretacja ze względu na kształt, kolor, poziom występowania
– makijaż
– wygląd pamiętnikiem przeszłości- tatuaż, otyłość
– wygląd jako implikacja zachowań – wzrost
– oddziaływanie podprogowych komunikatów ( ćwiczenie z wykorzystaniem wybranych elementów komunikacji niewerbalnej)
– dostosowanie stylu rozmowy i relacji do typu rozmówcy
– wykorzystanie interpretacji wypowiedzi w negocjacjach – słowa kluczowe (ćwiczenia w stosowaniu technik wpływu: negacje, implikacje, presupozycje z wykorzystaniem analizy wypowiedzi)