Cele:
PROGRAM (8- 16 jedn. dydakt.)
– Czym jest zespół?
– Cechy efektywnego zespołu
– Grupa a zespół
– Zasady funkcjonowania zespołu
– Komunikacja i zasady współdziałania w zespole
– Style komunikowania się
– Etapy rozwoju zespołu – formowanie, docieranie, normowanie, działanie
– Rola komunikacji a efektywność pracy w zespole
– Kierownik i jego rola w zespole.
– Style zarządzania – mój indywidualny styl zarządzania
– Zarządzanie przez cele jako metoda skupienia wysiłków personelu firmy na osiągnięciu wspólnego sukcesu i satysfakcji jednostek
– Delegowanie zadań i odpowiedzialności jako skuteczne narzędzie budowania efektywnej pracy zespołu;
– Dostosowanie delegowanych zadań do kompetencji pracowników;
– Dlaczego pracujemy?
– Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
– Tworzenie wizerunku zawodowego
– Znaczenie komunikacji niewerbalnej (mowa stroju) dla zwiększenia siły oddziaływania prezentowania siebie