dr Dariusz Tarczyński

Założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości. Twórca oryginalnych metod analizy osobowości na podstawie interpretacji wyglądu i wypowiedzi. Autor książek: „Jak odczytać człowieka z wyglądu”, „Zrozumieć człowieka z wyglądu”, „Psychografologia”, „Słowa klucze” oraz wielu artykułów poświęconych komunikacji interpersonalnej i technikom nieinwazyjnej analizy osobowości oraz psychologii biznesu.

Ekspert w dziedzinie mowy ciała, komunikacji i autoprezentacji, wielokrotnie zapraszany do programów TVP 1, TVP 2, TV Polsat Biznes. Pomysłodawca, realizator i prowadzący cykl programów „BUSINESS MENU – BIZNESMENI” emitowanych w TV Polsat Biznes.

Od 2004 roku współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc wykłady i warsztaty z zakresu komunikacji, psychologii biznesu i zarządzania (Podyplomowe Studium Negocjacji przy UMSC w Lublinie (2004- 2006), Wyższa Szkoła Psychologii i Zarządzania w Łodzi (2006-2008), Podyplomowe Studium Doradztwa Personalnego przy SOP w Łodzi (2006- 2008), Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi (2006- 2010), Wyższa Szkoła Bankowości w Poznaniu (2008-2010), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Studia Podyplomowe NLP i Coachingu w Łodzi i w Krakowie (2013)).

Wykładowca etatowy w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi (2015 – nadal).

Psycholog biznesu, trener, coach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń wzmacniających kompetencje kadry kierowniczej i zarządzającej (np.. „Zarządzanie i kierowanie zespołem”, „Budowanie efektywnego zespołu” „Pozafinansowe motywowanie” , „Zarządzanie przez cele i delegowanie”, „Trening osiągania celów”, „Zarządzanie zmianą”, „Zarządzanie sytuacją kryzysową” oraz warsztaty wprowadzające do optymalizacji procesu LEAN , Kaizen.). Szkoli zespoły sprzedażowe („Techniki sprzedaży”, „Skuteczne negocjacje”, „Rozmowa handlowa i techniki wpływu”). Prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji , wystąpień publicznych. Negocjator, doradca w kreowaniu wizerunku polityków, przedsiębiorców.

Prowadził szkolenia m in. dla: AXA , Bakalland S.A., Dell Sp. z o.o., Emmerson Direct Communication, Euler Hermes Polska, Good Food Products sp. z o.o., Kolporter S.A., Kongsberg Automotive, Kuratorium Oświaty w Kielcach Leroy Merlin Polska sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Grupa Paradyż, PARP, Polfa S.A., PGE Energia Odnawialna S.A. Oddział w Solinie, Philips, Polskie Linie Lotnicze LOT, PZU, Słuchmed, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Gdańsk, Urząd Miasta Łodzi, Volkswagen Polska, Volvo.