xanax e elopram effetti collaterali buy xanax my child accidentally took xanax

20mg ambien high ambien drug does ambien affect athletic performance

side effects for xanax xanax alprazolam xanax iv dose

soma high rise apartments generic soma soma pedido demissão

tramadol in excess buy tramadol can tramadol kill your dog

is it ok to take topamax and xanax buy xanax online xanax gyno

xanax quando smettere buy xanax online without prescription dog ate xanax help

myoclonus ambien buy ambien ambien in popular culture

diazepam tramadol overdose tramadol 50mg does lexapro interact with tramadol

tramadol stada biverkningar order tramadol online cod tramadol hond

dr Dariusz Tarczyński

Założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości. Twórca oryginalnych metod analizy osobowości na podstawie interpretacji wyglądu i wypowiedzi. Autor książek: „Jak odczytać człowieka z wyglądu”, „Zrozumieć człowieka z wyglądu”, „Psychografologia”, „Słowa klucze” oraz wielu artykułów poświęconych komunikacji interpersonalnej i technikom nieinwazyjnej analizy osobowości oraz psychologii biznesu.

Ekspert w dziedzinie mowy ciała, komunikacji i autoprezentacji, wielokrotnie zapraszany do programów TVP 1, TVP 2, TV Polsat Biznes. Pomysłodawca, realizator i prowadzący cykl programów „BUSINESS MENU – BIZNESMENI” emitowanych w TV Polsat Biznes.

Od 2004 roku współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc wykłady i warsztaty z zakresu komunikacji, psychologii biznesu i zarządzania (Podyplomowe Studium Negocjacji przy UMSC w Lublinie (2004- 2006), Wyższa Szkoła Psychologii i Zarządzania w Łodzi (2006-2008), Podyplomowe Studium Doradztwa Personalnego przy SOP w Łodzi (2006- 2008), Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi (2006- 2010), Wyższa Szkoła Bankowości w Poznaniu (2008-2010), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Studia Podyplomowe NLP i Coachingu w Łodzi i w Krakowie (2013)).

Wykładowca etatowy w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi (2015 – nadal).

Psycholog biznesu, trener, coach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń wzmacniających kompetencje kadry kierowniczej i zarządzającej (np.. „Zarządzanie i kierowanie zespołem”, „Budowanie efektywnego zespołu” „Pozafinansowe motywowanie” , „Zarządzanie przez cele i delegowanie”, „Trening osiągania celów”, „Zarządzanie zmianą”, „Zarządzanie sytuacją kryzysową” oraz warsztaty wprowadzające do optymalizacji procesu LEAN , Kaizen.). Szkoli zespoły sprzedażowe („Techniki sprzedaży”, „Skuteczne negocjacje”, „Rozmowa handlowa i techniki wpływu”). Prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji , wystąpień publicznych. Negocjator, doradca w kreowaniu wizerunku polityków, przedsiębiorców.

Prowadził szkolenia m in. dla: AXA , Bakalland S.A., Dell Sp. z o.o., Emmerson Direct Communication, Euler Hermes Polska, Good Food Products sp. z o.o., Kolporter S.A., Kongsberg Automotive, Kuratorium Oświaty w Kielcach Leroy Merlin Polska sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Grupa Paradyż, PARP, Polfa S.A., PGE Energia Odnawialna S.A. Oddział w Solinie, Philips, Polskie Linie Lotnicze LOT, PZU, Słuchmed, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Gdańsk, Urząd Miasta Łodzi, Volkswagen Polska, Volvo.